YENİ YAYIN 1

Temmuz 23, 2016










2 ADET KENAR ETEĞİNDEN 2 ADET PİKEYE.

Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı diye bir söz vardı ,bu çalışmayı yaparken o geldi aklıma geri dönüşüm çalışmalarını seven bizler sayesin de bit pazarları oldukça nurlanmıştır:))).

Bu güzel el emeği göz nuru kanaviçe işlenmiş etaminler ikinci bir yaşama yolculuk edecekler artık:)

1980 li yıllar da çeyizler de yatak odası için bir yorgan kapağı iki de yatak içine kenar eteği yapılırdı.

Arkadaşım Zeynep'in kız kardeşinin el emeği olan bu kanaviçe takımının daha önce de bir parçasından iki adet yastık hazırlamıştım . sandık karıştırılınca karyola etekleri de çıkmış ortaya onları da hazır aldığı iki pikeye başlık olarak hazırladım.

Karyola eteklerinin kanaviçeli kısımlarını şerit halin de çıkarıp yeniden akfil kumaşa aplike yaptım ve pikenin baş kısmına örtüldüğünde kumaşın yüze sıkıntı vermemesi için giydirme kapak şeklin de geçirip her tarafına makine geçtim takılıp çıkarılmayacak şekilde. Özellikle öyle yaptım tak çıkar faslı bir süre sonra bıktırıyor ve bir kenara atılmasına sebep oluyor bu şekilde daha kullanışlı oluyor.

Yatağın üzerin de görülen beyaz 4 adet parça da karyola eteğinin üst kısmında ki boşlukta kalan kısım. iki etekten 4 adet iç yastık kılıfı hazırladım.

Her ne kadar herkes hazır yastık kullansa da pamuk yastıklar daha sağlıklı.Zeynep'in yeğeni ve oğlu için iki güzel pike örtüsü hazırlanmış oldu,sağlıkla kullansınlar.
________________________________

Ziyaretlerim de kısa bir aksama oluyor yakın da telafi edeceğim. Sevgili Musa Özsarı da bu eski bloga :))) yeni bir yüz hazırlıyor çalışması devam ederken ben beklemedeyim,

Bir deneme yayın açayım dedim böylece; el emeği etamin ve blogum iki eski emektar yeniden gençleşmiş olacaklar)))

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.