YENİ YAYIN 2

Temmuz 23, 2016

Size sadece paketlemek kalacak:)



Bu fotoğraf Mayıs ayından çok  hoşuma gitmişti onu ekledim. Her karede  farklı ifadelere sahip miniğim genel de afacan bir suratı var:)



Hikayesi böyle başlıyor  ve 5-6 sayfa devam ediyor  örnek kitapçıkları sitelerinden bakabilirsiniz.
Son sayfa için de bir aile fotosu eklendi.
Gülüşleriniz daim olsun canlarım. Rab'bim uzun yıllar hep el ele sevgiyle saygıyla birlikte olmalarını hem benim evlatlarıma ve cümlemizin evladına nasip etsin.
(Ben armağanın güzelliği sevinciyle son nota eşimin adını da eklemeyi unutmuşum üzüldüm sonradan kısa bir not daha ekledim:) )


        Sevgili Gülşah'dan 2.yıl çekiliş armağanını ben kazanmıştım ,önce Küçük prens kitabı diye düşünmüştüm sonrasın da bakınca çok sevimli bir sayfanın kapısın da bulum kendimi.
 Kitapfabrikası:)) adı da harika değil mi:)
        Beğendiğiniz fotoğraflardan  albüm düzenliye biliyorsunuz çocuklar için ;seçtiğiniz hikaye de onların kitap kahramanına eşlik etmesini sağlıyorsunuz mükemmel bir armağan olabilir.
        Gülşah da benim için bulunduğu tahmin de yanılmadı Küçük prens masalını DURU'cum için istedim erken bir doğum günü hediyesi olacak :) Eylül'ün 4 ü doğum günü ama Gülşah teyzesine v kitap fabrikasına da teşekkürü geciktirmemek lazım:)
        DURU için gereli bilgileri kitapfabrikası sayfasında ki forma yazıp notumu da ekledim  3-4 gün için de çok sevimli bir kutu içerisine koyulup gönderilen masal kitabımız elime geçti.
        Fıstık torunumun doğum günü için ben de ufak tefek hazırlar yapıyorum onlarla birlikte göndereceğim inş.
Tuğba kızımın da haberi yok o da bu yayınla birlikte öğrenecek,beğeneceğinden eminim.
  Sevgili Gülşah Önen kızıma blogunun daha nice yıllarını kutlamasını diliyor minik kızına ve kendisine sevgilerimi iletiyorum.
  Kitapfabrikası'na da harika bir işe imza attıkları için teşekkürlerimi gönderiyorum ,Sibel hanıma da sevgilerle ellerinize sağlık diyorum.

___________________________________

Gündem dolayısiyle hepimiz de durum aynı eminim, çıkan haberlerin hangisi doğru hangisi çarpıtma tam bir karmaşa durumu  o yüzden  sadece izleme durumundayım:(
Çok  fazla bloga  da girmiyorum   ama bu teşekkürü geciktirmek istemedim.
3-4 gündür işlere verdim kendimi kafayı dağıtmanın başka yolu yok, yapılacak yarım işler yeniler değerlendirmeler derken oldukça iş çıkardım kendime.
Bu arada yeni bir hırsız blog daha çıktı karşıma o da otomatik kopyalama yapıyor iyice yıldırdılar maalesef:((
Kesin bilmeden şekerli bir şey döküldü benim sayfaya  ballandı iyice  şu an benim bildiğim  kendi   yazdığımdan ayrı kopya  4-5 blogum daha var gibi.

Sevgiyle huzur için de olmanız dileğiyle

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.